Για να προσελκύσετε τη Γενιά Z σε εκδηλώσεις, χρειάζεται μια στρατηγική προσέγγιση, που να ευθυγραμμίζεται με τις αξίες, τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους. Ακολουθούν 6+1 συμβουλές για να ρίξετε τον ηλικιακό μέσο όρο του κοινoύ της εκδήλωσής σας:
1. Χρησιμοποιήστε τα Social Media
Εστιάστε στις πλατφόρμες που είναι δημοφιλείς στη Γενιά Z, όπως το Instagram, το TikTok και το Snapchat.
Σε αυτές τις πλατφόρμες η Γενιά Z περνάει τον περισσότερο χρόνο της και αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο. Δημιουργήστε ελκυστικό, οπτικά ενδιαφέρον και αυθεντικό περιεχόμενο, που θα τραβήξει την προσοχή τους. Χρησιμοποιήστε stories, reels και ζωντανά βίντεο για να παρουσιάσετε την εκδήλωσή σας με πιο άμεσο και προσωπικό τρόπο. Συνεργαστείτε με influencers, που είναι δημοφιλείς στη Γενιά Z για την προώθηση της εκδήλωσής σας, καθώς αυτοί έχουν ήδη την εμπιστοσύνη και την προσοχή του κοινού αυτού.
2. Αξιοποιήστε την Τεχνολογία
Βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες και οι επιλογές αγοράς εισιτηρίων είναι φιλικές προς τις κινητές συσκευές, καθώς η Γενιά Z χρησιμοποιεί κυρίως τα κινητά της για να αναζητά και να αγοράζει εισιτήρια. Ενσωματώστε εμπειρίες AR/VR και διαδραστικές εφαρμογές, για να ενισχύσετε την εμπλοκή και να προσφέρετε κάτι μοναδικό, που θα κάνει την εμπειρία της εκδήλωσης αξέχαστη.
3. Επικεντρωθείτε στις Εμπειρίες
Προσφέρετε μοναδικές εμπειρίες αντί για παραδοσιακές δραστηριότητες. Η Γενιά Z εκτιμά τις εμπειρίες που προσφέρουν κάτι νέο και διαφορετικό. Παρέχετε δραστηριότητες με συμμετοχή του κοινού, όπως εργαστήρια ή διαδραστικές εγκαταστάσεις, όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να εμπλακούν ενεργά και να μάθουν κάτι καινούργιο.
4. Δώστε Έμφαση στην Κοινωνική Ευθύνη
Αναδείξτε βιώσιμες πρακτικές και οικολογικές πρωτοβουλίες, που σχετίζονται με την εκδήλωσή σας, καθώς η Γενιά Z ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Δείξτε πώς η εκδήλωση υποστηρίζει κοινωνικούς σκοπούς ή κοινοτικές πρωτοβουλίες, που ενδιαφέρουν τη Γενιά Z, όπως η κοινωνική δικαιοσύνη και η ισότητα.
5. Δημιουργήστε αίσθημα FOMO (Fear of Missing Out)
Χρησιμοποιήστε αντίστροφη μέτρηση, προσφορές περιορισμένου χρόνου και αποκλειστικές προεπισκοπήσεις, για να δημιουργήσετε αίσθημα επείγοντος. Αυτό μπορεί να κινητοποιήσει τους ανθρώπους να λάβουν γρήγορες αποφάσεις και να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή τους. Μοιραστείτε προωθητικά βίντεο, παρασκηνιακό περιεχόμενο και προεπισκοπήσεις, για να αυξήσετε την ανυπομονησία και την προσδοκία για την εκδήλωση.
6. Ενθαρρύνετε τις Κοινοποίησεις
Δημιουργήστε φωτογραφικές ευκαιρίες και ενθαρρύνετε τους συμμετέχοντες να μοιραστούν τις φωτογραφίες τους με συγκεκριμένα hashtags της εκδήλωσης. Οι στιγμές αυτές μπορούν να γίνουν viral και να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους ανθρώπους. Δημιουργήστε προκλήσεις ή διαγωνισμούς που ενθαρρύνουν την κοινοποίηση στα κοινωνικά δίκτυα, προσθέτοντας έτσι ένα διασκεδαστικό και διαδραστικό στοιχείο στην εκδήλωση.
Ανεξάρτητα από τις ηλικίες που θέλετε να προσελκύσετε στην εκδήλωσή σας, φροντίστε πάντα να…
…Παρέχετε Ευκολία!
Απλοποιήστε τη διαδικασία εγγραφής με άνετες επιλογές αγοράς εισιτηρίων και check-in μέσω κινητού, καθιστώντας την εμπειρία πιο ομαλή και εύκολη. Παρέχετε σαφείς και περιεκτικές πληροφορίες για την εκδήλωση, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων, τοποθεσιών και συχνών ερωτήσεων, ώστε οι συμμετέχοντες να γνωρίζουν ακριβώς τι να περιμένουν.
Άρθρο από την έντυπη έκδοση του SYNEDRIO Magazine and Guide.
Διαβάστε το τεύχος 54 εδώ: www.synedrio.gr/entypo