Στην πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες, κατά την περίοδο της “κοινωνικής αποστασιοποίησης”, υπάρχει η δυνατότητα σύσφιξης των προσωπικών σχέσεων με το πελατολόγιο, βελτιώνοντας την ποιότητα των επαγγελματικών δώρων και επιλέγοντας την προσωποποίησή τους.
Αυτονόητο είναι ότι όλοι απολαμβάνουν τα δώρα, αλλά τα επιχειρηματικά δώρα είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία. Αντικατοπτρίζουν την εικόνα της εταιρίας που τα δωρίζει, τονίζουν την αναγνωρισιμότητα του brand, διατηρούν την επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, και βοηθούν στην ενδυνάμωση των σχέσεων, όπως συνέβαινε κατά τη διάρκεια των events, των εταιρικών εκδηλώσεων και των συνεδρίων. Είναι χειροπιαστό, δεν έχει καμία σχέση με ένα e-mail ή μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ίσως υπερβολικά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, ότι, “σπάει” το μοτίβο της εκ του μακρόθεν επικοινωνίας.
Ένα προσωποποιημένο εταιρικό δώρο θα εκπλήξει ευχάριστα, είναι μια ευγενική υπενθύμιση που αντικατοπτρίζει τη σημασία της σχέσης, ένας τρόπος αλληλεπίδρασης, που δημιουργεί έναν ουσιαστικό δεσμό και υποσυνείδητα αποτρέπει ακόμα και μια πιθανή μελλοντική αλλαγή στη συνεργασία.
“Gift giving is a true art” – WE MAG